Total Pageviews

5.6.17

Järjekordne avantüür, ehk Räägi inimesega vol2, Esimene osa

Esmaspäeva hilisõhtu on käes, kirivöö-klubi on mööda ja vöö alguse saanud. Heleni abiga kerisime lõngad kuni Kata pusis miskeid aasasid sõlmida. Vöökirjaks sai Jaani kihelkonna vöö, peaasjalikult laiuse ja kirja ilu ning omapära tõttu. Mulle näib vööraamatut lapates, et tumedal põhjal kirjad on pigem erand kui reegel. Ja muidugi minu armsad kaheksakannad. Ma ei ole teab-mis ebausklik, aga mullegi näib, et kaheksakandades on vägi sees. ERMis on vööst selline info:

Anne juures sai vöö käärimine alguse, samal õhtul kodus oli seis selline:

Ja ma pean ütlema, et see on täitsa tore töö. Aga siis sai punane lõng otsa, sest teine kera oli end salapäraselt ära peitnud. Jätkasin täna, aga sellestki ei olnud abi, sest sedapuhku sai otsa linane lõng, ka punast jääb kahe ringi jagu puudu. Aga peaaegu-et-üles-kääritud vöö on praegu selline:
Ma pean tunnistama, et ega ma päris täpselt ei tea, kuidas sellest lõngarallist vöö saab, sest õige töö, kudumine, seisab ju alles ees. Aga ma tean, et Kata teab :)

No comments:

Post a Comment