Total Pageviews

1.3.12

Siit nurgast ja sealt nurgast...




Alustuseks seelik. Mustrimaailmas käib Tehnika-aasta, iga kuu teemaks on mingi tehnika, märksõna, mis siis juhib osalejate mõtteid ja on valminud töödele ühisnimetajaks. Sel kuul loomulikult rahvuslik. Kuna minu päris rahvuslik töö alles kuivab, siis esitasin esialgu sohiga pooleks oma kootud linase seeliku. No linane on ju ikka padurahvuslik :)
Seelikul on tegelikult ka nimi, Chelsea. Ja tegin ma ta osalt sellepärast, et mulle lihtsalt meeldivad kootud seelikud, ja teisalt selleks, et mul oli kodus pool kilo linast lõnga, ja see näris mind, et seisab üks pusa ja ühtegi ideed selle kasutamiseks no lihtsalt ei ole. Nüüd siis on.
Lõng DROPS Lin, servapits DROPS Kid Silk, vardad 4 ja 3,5.

tegelikult koon ma selle seeliku veelkord, kui leian mõnusat värvi tviidlõnga, nagu originaalmuster ette näebki. Ta on linasest huvitav, aga tviidist jääks ta ilmselt uhke ka.

Ja Haapsalu rätt. Must. DROPS Lace. Varras nr 3. Muster on pärit Haapsalu räti raamatust ja rätt on keskelt kahandatud - see on vähemasti selle targa raamatu andmetel ainus rätitüüp, kuhu servapits kohe külge kootakse. Ei ole vaja pärast arvutada ja pitsi külge õmmelda ja muretseda, et kas ikka klapib ja venib ühtlaselt ja nii edasi, kes pitsi koob, saab isegi aru. Must on rätt sellepärast, et valget ma ei tahtnud. Musta pitsi kudumine oli ühel õhtul Mustrimaailmas jutuks ja mul tuli isu ära proovida. Nüüd tean küll, et kudujatel oli õigus - meie kliimas ja talvisel ajal olematu päevavalgusega, noh, ei pruugi see musta pitsi kudumine kõige arukam mõte olla. Aga pooleli ka ei saanud jätta. Sest poolelijäämine seda ähvardas küll. Nimelt ei jagunud 800m vihist selleks rätiks. Ja ilma abivalmis mustrimaailmlaseta oleks ma hätta jäänudki. Siinkohal veel kord minu tänukummardus Katriinale Kärdlast. Mul jäi jupike sinu saadetud lõnga järgi, nii et kui sul puudu tuleb, siis tead, kellelt küsida ;)

3 comments:

  1. Oi see seelik on kena ka linasest, aga no tweedlõngast tahaksin mina seda endale ka:P
    Minu suur kummardus sulle, kui räti kudujale (esiteks must lõng ja teiseks võrratult ilus), see on lihtsalt imekena:)

    ReplyDelete
  2. Minul on ka see seelik juba pikemat aega Ravelrys järjekorras. Kunagi ma ta ära koon ka :P
    Ja rätt...imeilus...tea, kas mina ka kunagi mõne imepeenikesest lõngast üllitisega hakkama saan???

    ReplyDelete