Total Pageviews

2.3.12

Peaaegu rahvusromantiline

Sellesse samasse eelmises postituses mainitud rahvuslikku teemasse sobib ka Taanieli jaoks valmis saanud vest. Lõnga tõi abikaas pealinne lõngapoest Wool&Woollen, lõng ise on 3-kordne Shetlandi villane. Palmikud klapitasin kokku erinevatest mustriraamatutest. Alumise serva kirja "näppasin" pärnumaalastelt. Võtsin nende kindakirja, keerasin selle küljele, joonistasin mõned träpsud mustrisse juurde, et ei oleks vastikult pikki lõngajookse. Ja ikka nagu Bläk Rokit - ise olen rahul, poiss ka.
Aga see lõng... Ma ei tea, kas ma tegin midagi valesti. See oli tark pärast kudumist läbi pesta, et igasugune tööstuslik jama sealt välja saada, et lõng pehmeks läheks. Ma pesingi, käsitsi; aga oluliselt pehmemaks ta küll ei läinud. Kas mõni tark oskab nõu anda, mis valesti?



 Seljapealne palmik on eespoolsest erinev, lihtsam, rahulikum.

4 comments:

  1. Tubli!
    Ma koon ka sellest shetlandi villasest, aga kahekordsest, õlarätti. Pesunud veel ei ole ja ei osaks kommenteerida, kas ta pehmemaks ka muutub.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on igatahes natuke kahju, ma tõesti lootsin pisut enamat. Aga laps ei lasknud end sellest muidugi häirida :)

      Delete
  2. Väga lahe vest! Ja mina olen jõhkralt ja eranditult kõik kudumid masinaga pesnud (villapesuprogrammiga). kasutan villapesu ainet ja loputusaineks lanoliini (spets villaste asjade jaoks mõeldud asi, saab looduspoest). Siiani on see toiminud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Emmaliine! Ma kusjuures mõtlesin juba ka masinpesu peale. Aga praegu panin siiski vesti veel likku, vahetasin pesuvahendit ja proovin uuesti. Ja kui see ei mõika, eks siis rändab masinasse jah.

      Delete