Total Pageviews

21.10.11

Hädaabikampsun Eskimost

Kudusin Eskimost kampsuni, ikka DROPS, originaal näeb välja selline. Aga tegelikult on selle kampsuni saamiselugu ja saatus hoopis pikem kui lihtsalt "tahtsin veel üht kampsi. Tegelikult tahtsin hoopis pontšot, sellist, kahekordsest Eskimost, isa tegi mulle isegi 2cm-se läbimõõduga vardad, et seda kududa. Piilupilti näitasin paar postitust tagasi. Aga... just siis saabus see va selle-suve-kotermann ja asjast ikka asja ei saanudki, Kudusin ja harutasin ja kudusin ja harutasin taas ja tüütuks muutus. Viimaks tundus, et valmiskudum ei oleks mitte pontšo, vaid telk, ja no telki seljas kanda eiolnud mul mingit isu. Pooleli see ettevõtmine jääbki.

Aga jõude seisvat lõnga, mida on kilojagu, ei suutnud ma ka välja kannatada, no kohe närib, kui kusagil on kasutuseta lõnga. Pealegi hakkasin ma kuduma Haapsalu salli, Kroonprintsi mustrit, ja seda juba väikelaste kõrvalt ei koo. Seega oli vaja ka kudumit, mida nokitseda laste- või telekavaatamise kõrvalt. Ja selleks sobis see Eskimo just täpselt. Pealegi tundus ta huvitav, krae ja vööaasade ja vööga. Taas, tulemusega olen ise rahul praeguste jahedate oktoobriilmadega on just paras kanda, mõnusalt soe.
Kasutasin varrast nr 8, Eskimo ise on nr 53 ja kulus teda umbes 800 grammi.
PS. Ja enam ei lähe kaua, kui saan teile esitleda ka mainit' Haapsalu salli ;)

No comments:

Post a Comment