Total Pageviews

25.2.11

Elevandid on ju karjaloomad

Kaks triibik-elevanti, sest elevandid ju teatavasti üksi ei ela, ikka kambakesi koos. Tegelikult on nii, et originaali leidsin Kaisuka tõlgetest, ja tahtsin proovida. Pisema saadan ühe sõbranje lapsukesele. Aga kohe, kui Taaniel teda nägi, krabas ta looma kaenlasse ja oli täitsa kindel, et ma tegin selle tema jaoks. Mis mul muud üle jäi, kui talle uus teha. Sellest pidi saama tema "rõõmsa lasteaia" elevant, kui lasteaia-aeg kätte jõuab.
Nii et tegelikult pean mina olema loomaaiadirektori või kurja reservaadihaldaja osas ja elevandid ikkagi lahutama. Kommi pistsin tegelikult hoopis ise nahka, ei jätnud vantidele.

I wanted to make this elefant as soon as I saw it. Well, Taaniel wanted one for himself as soon as he saw one, thus I had to make two little elefants. I still find them cute :)

2 comments:

  1. Seda ma arvasin, et sa kommi ise peesse pistsid ja mulle ei jätnudki. See oli kindlasti halb kompu kah. :)

    ReplyDelete
  2. Tegelt polnud kompul väga vigagi, ja viimase šoksi pistsime ka Tritsuga just praegu pintslisse, pisemate eest salaja :)

    ReplyDelete