Total Pageviews

16.2.11

Algaja esimene katsetus

Umbes kuu aega tagasi tutvustasin ma ennast ühes foorumis öeldes, et blogi ma ei pea. Seal siis teadjamad ennustasid, et see on ainult alguses nii. Ei oleks mina arvanud, et see nii ruttu tõeks saab.
Nagu öeldud, riputan ma siia seda, mis minu meelest siin hoidmist väärib, kitsendamata ainest paari konkreetse teemaga. Esiti ilmselt on fookuses käsitöö, aga ma võin siin vabalt rääkida ka mõnest kätte juhtunud heast raamatust või ilusast ilmast, mille puhul see töötuba sootuks suletud on. Seega, kui huvi on, siis welcome-welcome.

We'll see how long this undertaking is going to last, all bets are welcome;) Until then, this is the place for  me to talk about things that matter and to show stuff I've made or like. Should you like it, you're most welcome to take a look around,

Yours truly,
BL

No comments:

Post a Comment