Total Pageviews

17.12.13

Ja nüüd võivad põrandad olla kui külmad tahes :)

Talve asi, vaja jalad soojas hoida. Ja viltimine on selline, natuke naljakas ettevõtmine, enne ei näe, kuidas välja kukkus, kui on juba lootusetult hilja midagi parandada :)
DROPSil on tore konnasussi muster ja kui ma S-le pakkusin konnausse, siis tema oli kohe nõus. Pikema jututa tulemus ka, alguses sellised:












ja siis juba sellised. Algusest peale tundusid need konnad mulle rohkem roti moodi, aga no missa teed, on nagu on :)


Aga ega's MrT saanud sussidest ilma jääda. Aga tema konnasusse ei tahtnud, triibulisi hoopis. Selliseid olin korra juba kudunud, tundus olevad hea mõte. Ja kui juba, siis juba, tegin endale ka ühe paari. Pildid ikka enne ja pärast :)

 Minu "esimesed triibulised"


 Ja MrT triibikud, õnnelikult pildil.
Ostsin Vikkelist DROPS Eskimot ja kasutasin ära ka kodused varud, kokku kulus lõnga 618 grammi/meetrit, kudusin vardaga nr8. ja viltimisega ajasin ilmselt umbe pesumasina filtri, täna õhtul olen hoopis sellega tegelenud, meelelahutus seegi ju :)

No comments:

Post a Comment