Total Pageviews

27.6.11

Boolero

Boolero originaal on siin, lõngaks nagu ette nähtud DROPS Vienna, tooniks puuderroosa. Tegelikult roosatab lõng vaid õige õhkõrnalt ja kulus teda veidi vähem kui ette nähtud. Vardad vahetasin välja number väiksemate vastu ja kasutasin KnitPro VOR nr 10, mulle sobis. Alguses ei saanud ma kuidagi sotti, kuidas see rõivatükk kujuneb ja selga passib, aga nagu ikka, ei olnud siingi keerulist mitte midagi, sai üsna siva valmis, ja no nagu ikka - ise olen rahul. Selline jaheda suveõhtu rõivajupp. Mustrimaailma foorumis oli jutuks lõnga suhteline karedus, no mina ei tea, ma ei sobi ilmselt printsessiks herneteral, sest mind see karedus, kui seda seal ongi, ei häiri. Sinine lilleke on valmis juba varasematest aegadest ja markeerib esimest otsa, muidu võiks seda boolerot iga kord isepidi kanda ;)

No comments:

Post a Comment