Total Pageviews

5.10.15

No kiirkudujaks ei saa mind juba ammu enam pidada, ilmselgelt.

Nojah, viimati oli põhjust uuest kudumist rääkida aprillis. Ja juba oktoobris on teema taas aktuaalne. Tõepoolest, ma usun, et mitte üks asi ei ole mul nii kaua varrastel olnud. Eks oma osa oli ka suurel suvel, mis vääramatult kohale jõudis. Aga siiski. Ja see selleks.
Kleit. Originaal ringles MM-s juba ammu, originaal on, muide, valge. Selge see, et Lumekuningannaks ma ei sobi, ka siis, kui mõni seda kindlalt usub. Ja kudumisega alustamine võttis terve igaviku, kuidagi keeruline ja pelutav tundus see ettevõtmine. Kastis ootas siiski sinine, pardon - türkiissinine, puuvillane lõng. Mul ei ole mitte kunagi olnud mitte midagi nii sinist, arvan ma.
Natuke katsetamist, törtsuke harutamist, mõned pärlid kaelusesse, kuklale nööp, ja nii ta edenema hakkas. kehaosa ülevalt alla ja muster raglaanis nõudis ikka natuke pusimist. Seelikuosa pits kootus alt üles. Ja siis kulus veel terve igavik, et need kaks tükki omavahel (peaaegu et) ilusti ühendada. Ja siis kulus veel umbes pool igavikku, et nööp ette õmmelda. Ravelry teab ilmseksimatult, et kleidile kulus algusest otsani nädal aega vähem kui 6 kuud. Selline sai:

Pildistas Laura. Ja nüüd on taas kudukriis.

No comments:

Post a Comment