Total Pageviews

18.12.11

Jalavarjud

 See on lihtsalt uskumatu! Mina ju ei oska ei viltida ega vanutada, aga võta näpust. Lihstalt on vaja DROPS Eskimo lõnga ja mõtet. Nende esimeste sokkide kudumise aegu - kudusin ikka mina - hirnusid meie pere suuremad poisid valjul häälel naerda ja kujutasid elavalt ette hiiglasi, kellele need sokid jalga lähevad. No vaikselt tunnistan, et eks ma ikka ise kahtlesin ka omajagu. Aga hulk lõnga ära kootud - tervelt kahe õhtuga, siis ei saa seda ettevõtmist ju pooleli jätta ja nii nad pesumasinasse rändasidki. Välja tulid...



... täiesti kantavad ja vahvad sokid :D Isegi natuke napid olid, ma pidin neid esialgu jalas hoolega venitama. Ja praegu paistab, et ma ei saa neid endale jätta, vaid  esiti tuleb ikka täita jõuluvana kingikott. Ja Sina, kes sa need sokid endale saad, kui Sa siia lugema juhtud, siis jäta see koht praegu vahele, eks!

 Teise - no tegelikult on see juba komas paar, aga teine läks ikka kapitaalselt aia taha - paariga olin juba julgem. Aga see-eest sai lõng vahepeal otsa ja Lõngamaania laoseis näitas ka nulli. Siin ma siis ootasin inspiratsiooni, millega puuduvat lõngajuppi asendada, kui appi tuli ikka asendamatu Mustrimaailm, ja Lõngamaania, ning sain oma puuduva tokikese ja sussid valmis. Pilte nii ja naa - aga nende susside kudumise ajal oli naeru juba vähem, enam ei pilgatud mind hiiglaste eest hoolitsemise teemadel ;) Tegelikult küsis Tristan endale ka ühe paari vildist susse, küllap ta nad saab ka millaski. Nagu ma isegi, sest ka see punane paar läheb kingituseks.

Ja taas, minu meelest jumalast kantavad sussid, no ise olen rahul (nagu Bläk Rokit). Mustrid on loomulikult Drops design ja lõnga kulus kummalegi paarile nii 250-300 gr Eskimot.

No comments:

Post a Comment