Total Pageviews

18.12.11

Ja pähe ka midagi, suveks ja talvekski


 Kudusin Taanielile ämblikumütsi. Et kõik ausalt ära rääkida, siis tegelikult küsis Taaniel endale samasugust mütsi, nagu kudus minu tädi Stenile. Sten näeb mütsiga välja nagu natuke suurevõitu kapsauss, tunnaldega ja väga armas. Hakkasin hooga kuduma - ja välja ei tulnud mitte midagi. No õnneks tabas see äratundmine mind üsna varakult - nii ei olnud harutada kuigi palju. No otsisin siis edasi ja jõudsin välja Mytsi Vabrikusse, see on Emmaliine jubepõnev blogi. Ja sealt edasi juba Tuukrimütsi juurde. Õpetus, muide, on suurepärane, ma ise lugesin seda korra valesti ja tuli nagu tuli. A no vaadake pilti, laps on ju õnnelik ja mis muu siin elus ikka loeb siis :D
Kootud on müts kahekordselt võetud Alpacast, jääb oodata vaid talve, sest praeguse ilma jaoks on see müts kindlasti liiga soe. kes pole proovinud, siis Alpaca on supersoe ja imepehme!
Aga tumesinine müts on ju natuke igavavõitu, seega tuli teda natuke tuunida. Emmaliinel oligi ämblikumüts, no ma oma poisile pakkusin igasuguseid muid variante ka - draakonisakki või kasvõi jänesekõrvu. Aga ei! See müts pidi saama ämblikuks ja kõik! Sai siis juurde 6 jalga - sest minu ämblikud, muide, ongi kuuejalgsed, on alati olnud, ja kui silmade valimiseks läks, siis me laususime Taanieliga ühest suust - rohelised :D Ja nii saigi! jalad kudusin peaasjalikult värvilisest Fabelist.

DROPSi uues lastekataloogis oli vahva peapael, millest arvasin saavat toreda täienduse jõuluvana kingipakkidesse, mis lähevad minu sõbranje pisikestele tütardele. Kusjuures nad on umbes täpselt Taanieli ja Steniga ühevanused. ja poisid oli - oh imet küll! - sedapuhku lahkelt nõus plikside peapaelu demonstreerima. No tegelikult me ju ei öelnud neile ka, et tegu on tüdrukutele mõeldud vidinatega :D Kootud on Fabelist ja täpselt juhendi järgi ning lõngakulu oli vast pool tokki, kui sedagi.

5 comments:

  1. Jeekim, ta on selle mütsiga imearmas!!! Ja värvivalik on lapsel ja emmel suurepäraselt välja tulnud. Palju lõbusam kui minu oma (ma tegin tellija soovil üleni halli). Mul siiralt hea meel, et minu juhendist oli kellegile kasu!

    Päikest,
    Mytsi Wabrik

    ReplyDelete
  2. No Mytsi Wabriku kiitus kõlab kui mahe muusika minu kõrvadele!
    Aga poiste riietega on ju täpselt nii nagu on. Mina mõtlen, et kuniks ma seda mõjutada saan, siis seda ma teengi, hiljem jõuavad nad univormina musta-sinist-tumerohelist kanda pool eluaega :D
    Ja Sulle veel üks suur aitäh, Taaniel on oma mütsi üle tõesti rõõmus!

    ReplyDelete
  3. Ojaaaa, ma ka kasutan veel viimaseid võimalusi, et oma arvamust "peale suruda":)). Õnneks suurem poiss on alati jumaldanud erksaid värve (lemmik on roosa:D), aga väiksem käib nagu matusetalitaja ringi - süsimust nagu tond:)). Tema garderoobi osas, eelkõige kudumite osas üritan siis oma tahtmist veidi peale suruda:)). Eks näeb, kaua mulle seda õnne on antud:)

    ReplyDelete
  4. Müts on tõesti lahe:) Lisaks paistab taustal kuuse otsas kena jõulukuulike.
    Ei tea, mis neil poistel nende ämblikega on??? Mina olin ka sunnitud suure poisi mütsile ämblikuteemalise helkuri peale õmblema :D

    ReplyDelete
  5. No Taanieli puhul näitab ämblikulembus seda, et tegu on ikka päriselt minu poisiga :D Mulle nimelt ämblikud väga meeldivad, nii kodused pikakoivalised kui eksootilised, suured ja karvased ;)

    ReplyDelete