Total Pageviews

13.1.15

Against all odds...



Kampsun, Ravelrys, originaal on selline. Alustasin selle kudumist eelmise aasta hilissügisel. Kampsunit justkui tahtsin, salajas lootsin ka, et miski peab selle "loomingulise rõhutuse" ükskord lahti muukima, miks ei võiks see olla üks ilusa nimega kampsun. Ja nii me Hellega alustasimegi projekti kahele: Koome jälle koos kampsunit. Lõng selleks oli mul lõngakastis ammu olemas DROPS Alpaca tooniks Maroon, ja see polnud mitte niisama lõng, vaid looga lõng. Nimelt on tegu lõngaga, mis meid Hellega hea mitme aasta eest kokku viis. Minul oli kinnisidee, et mina pean saama endale kootud punase kleidi, ja Hellel olid sel ajal kodus olemas KÕIK DROPS Alpaca toonid, lahkelt kutsus ta mind külla - tuttavaks saime internetis, kudufoorumis - ja edasi kulges kõik juba nii nagu pidi: koome-kohvitame-orienteerume- jookseme. Aga lõng seisis ja ootas kleiti, kleit aga eskapeeris mind täiega. Vahepeal sai punaseks kleidiks hoopis üks teine lõng, sai minu lemmik-punaseks-kleidiks :) Ja see ikka ootas, kuni oli ilmne, et sellele lõngale ei olegi määratud kleidiks saama. Kampsun sobis ka. Ja vardad 2,75mm. Selline kampsun.

 
Ikka ülevalt alla ja ühes tükis kootud.
Aga juba kudumise ajal tundus mulle, et see pole see pole see. Kudusin lõpuni, et sellele teadmisele kinnitust saada. Noh, saingi. Samas paeluvad mind endiselt  tema detailid, ma tahtsin kangesti teada, kuidas neid lõhikuid ja topeltservi kududa, lisaks veel lühendatud ridadega. Mulle meeldis. Ja bling-bling nööbid leidsin talle ka. Mul oli juba ammu kinnisidee, et nööbid peavad ees olema paarikaupa.
Ega's midagi, jäi veel üks küsimus lahendada: kes seda kampsi võiks kanda tahta. Mina igatahes andsin tema Marikale ära. Ainult pime ei näe, kui hästi see talle sobib. Pildistas teine Marika :)
Ja mina alustan nüüd Rebasekleiti, loodetavasti :)

2 comments:

  1. Ja tuleb ausalt öelda, et minu kooskudumise kampsun pole veel pooltki nii valmis...kahjuks.

    ReplyDelete
  2. Väga-väga kaunis kampsun ja tõesti sobib ku valatult.

    ReplyDelete