Total Pageviews

21.8.12

Väikestele tüdrukutele

Tegelikult on tegemist postitusevõlaga, ikka proosaliselt põhjusel - pildid viibisid ikka päris pikka aega. Aga parem hilja kui... ja siin nad siis ongi. Selle kampsuni kudusin ma juba talvel Miale. Aga õigel päeval tehtud pildid, kus kamps on ka tõesti Mia seljas, on ilmselt endiselt Marika fotokas, ja sinna nad ilmselt jäävadki ;)
Pildi sain viimaks enam kui pool aastat hiljem, ja Anni on loomulikult üks lahke modell ja nõus kõike enda seljas demonstreerima :D 
Lõngaks Drops Lima - no kes seda enam mäletab, palju seda just kulus ja millise vardaga sai kootud. Aga originaal on loomulikult Garnstudiost, seega on seal kõik oluline kirjas. Seda ma küll mäletan, et kootud on see kamps ülevalt alla ja ühes tükis, seega õmblusi sel peaaegu et polegi, oli väga mõnus kudumine ja Lima on varrastel väga mõnus lõng.

Anni ise sai oma sünnipäevaks linase kleidi. Originaal muidugi Garnstudiost ja lõngaks Drops Lin. Kudusin tunde järgi ja poolikut tööd vahepeal oma Stenile selga passitades. Roosa lõng on muidugi Muskat, et linasel kleidil oleks natuke särtsu ka. Anni igatahes tõmbas kleidi kohe selga ja jättiski selga peo lõpuni. Mulle ka see kleit meeldis päris hästi.

Aga pildikriisi lahendamiseks "ähvardasin" Marikat, et lastele enne midagi ei koo, kui eelmisest asjast on pildid olemas. Näete, mõjus, kleidipildiga läks aega ainult napp kuu :D

4 comments:

  1. Ja millise järgmise sinu poolt kootud kena kudumiga ma Mia seljas lasteaias kohtun? ;)
    Need siin on väga armsad :)

    ReplyDelete
  2. No mina ei tea, aga minu arust on pisikeste seljas olevad enda tehtud asjad alati v6rratud! See muidugi ei tähenda seda, et nende tegemine ei oleks supertöö, on ikka ja veel milline töö. Jutapille, Sa oled taas suurepäraste kudumitega hakkama saanud:))))
    Aga millal ma uut seelikut näen?!?!:))))

    ReplyDelete
  3. Aitäh teile, kallid kudusõbrad :D
    Helle, ma päris täpselt veel ei tea, aga selge on, et tviidi jääb seelikust omajagu üle, ühe pisiplika seeliku jagu kindlasti kohe, ja see uue kataloogi kleit Fabelist on ka päris tore. Nüüd tuleb valida, mis saab Miale ja mis Annile.
    Anka, minu seelik, see Chelsea, on taas kord koerasaba järgus, käsil on pitsilõnga valimine. Aga minul ta venima ei jää, sest muidu ma ei saa ju uut tööd alustada :D

    ReplyDelete